Абітурієнту
Звернення до абітурієнтів декана факультету
Наш факультет – це команда професіоналів, яка допоможе тобі опанувати актуальні напрямки освіти у сучасному світі: енергетика, нафтогазова справа та комп’ютеризація
Кожна людина щохвилини використовує енергію. Чи то електричну (у вигляді світла та напруги), чи то теплову (у вигляді тепла в наших оселях).
Сьогодні ми не можемо уявити своє життя без можливості швидкого пересування: як в повсякденному житті так і подорожуючи країнами світу. Ми хочемо якнайшвидше долати відстані і реалізується це бажання завдяки різним видам енергії.
Сократ сказав: «Секрет успішних змін полягає в тому, щоб зосередитися на створенні нового, а не на боротьбі зі старим». І він мав рацію, адже завдяки автоматизації світ кожного дня прогресує та розвивається.
Відкривай і ти для себе нові можливості, будь впевненим в собі та в своєму майбутньому, для цього треба не просто «йти в ногу» зі змінами, а бути, як мінімум, на крок попереду! І вже зараз зробити правильний вибір при визначенні з освітою та спеціальністю !
До зустрічі на факультеті енергетики, енергозберігаючих технологій і автоматизації енергетичних процесів !!!
З повагою, Антоненко Наталія Сергіївна, декан факультету енергетики, енергозберігаючих технологій і автоматизації енергетичних процесів
Спеціальності за якими ведеться підготовка на факультеті:
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
(освітній ступінь – молодший бакалавр:
Код і назва спеціальності
(спеціалізації) |
Назви освітніх програм | Ліцензовані обсяги | |
141 | Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
|
40 |
144 | Теплоенергетика | Теплоенергетика | 50 |
151 | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології | Автоматизація та
комп’ютерно-інтегровані технології |
50 |
015.08 | Професійна освіта (Енергетика) | Професійна освіта
(Енергетика) |
40 |
015.14 | Професійна освіта (Нафтогазова справа) | Професійна освіта
(Нафтогазова справа) |
40 |
Освітній рівень бакалавр:
Код і назва спеціальності
(спеціалізації) |
Назви освітніх програм | Ліцензовані обсяги | |
015.06 | Професійна освіта (Електроніка, радіотехніка та телекомунікації)
|
Професійна освіта (Електроніка, радіотехніка та телекомунікації)
|
210 |
015.07 | Професійна освіта
(Електротехніка та електромеханіка) |
Професійна освіта
(Електротехніка та електромеханіка) |
100 |
015.08 |
Професійна освіта (Енергетика) |
Професійна освіта (Енергетика) | 50 |
015.13 |
Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація) |
Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація) | 50 |
015.14 |
Професійна освіта (Нафтогазова справа) |
Професійна освіта (Нафтогазова справа)) | 150 |
015.15 | Професійна освіта
(Охорона праці) |
Професійна освіта
(Охорона праці) |
50 |
141 | Електроенергетика,
електротехніка та електромеханіка |
Електричні станції, мережі та системи
|
60 |
144 |
Теплоенергетика |
Теплоенергетика | 75 |
151 |
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
50 |
Освітній рівень магістр:
Код і назва спеціальності
(спеціалізації) |
Назви освітніх програм | Ліцензовані обсяги | |
015.07 | Професійна освіта
(Електротехніка та електромеханіка) |
Професійна освіта (Електротехніка та електромеханіка) |
10 |
015.08 |
Професійна освіта (Енергетика) |
Професійна освіта (Енергетика) | 67 |
015.13 |
Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація) |
Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація) | 15 |
015.14 |
Професійна освіта (Нафтогазова справа) |
Професійна освіта (Нафтогазова справа)) | 85 |
015.15 | Професійна освіта
(Охорона праці) |
Професійна освіта
(Охорона праці) |
20 |
141 | Електроенергетика,
електротехніка та електромеханіка |
Електричні станції, мережі та системи
|
72 |
144 |
Теплоенергетика |
Теплоенергетика | 75 |
151 |
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
75 |
152 | Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
|
Якість, стандартизація та сертифікація
|
75 |